неділя, 27 березня 2016 р.

1клас Школа культури рухів з елементами гімнастики



План – конспект уроку № 36 
Тема. Школа культури рухів  із елементами гімнастики.
Завдання.
1)  Повторити стройові вправи  (повороти), перешикування;
2) Повторити акробатичні вправи «місток» з положення лежачи, стійка на лопатках;
3) Розвивати силу, гнучкість тулуба, витривалість
4) Сприяти вихованню свідомого ставлення до занять фізичною культурою.

Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: гімнастичні мати, скакалки, свисток, обручі, метр.


Зміст уроку
Дозу-вання
Організаційно-методичні вказівки
Підготовча частина (15 хв.)

Шикування, привітання.


Повідомлення завдань уроку. Інструктаж з техніки безпеки.

Вимірювання ЧСС.

Організуючі вправи:
- повороти на місці;
- перешикування з однієї шеренги у дві й навпаки.


Різновиди ходьби.
-         Звичайним;
-         На носках;
-         На п’ятках;
-         На зовнішній стороні стопи;
-         На внутрішній;
-         Присядя.
Різновиди бігу.
-         Біг із-за хльостом;
-         Підстрибом;
-         Приставним.
Вправи для заспокоєння дихання.
Перешикування


Комплекс ЗРВ
1хв.


1хв.




2 хв.





1 хв.






2 хв.



30 с.
30 с.
Звернути увагу на форму одягу та взуття.

Мобілізувати на виконання завдань в основній частині уроку.
У нормі ЧСС складає 70-80 уд/хв..
Фронтальний метод організації діяльності.
Зберігати поставу. Звернути увагу на чіткість і узгодженість виконання.
По залу в колоні по одному, дистанція 2 кроки.




Зберігати стрій, не обганяти одне одного.



У три (дві) колони послідовними поворотами на ліво.
Стежити за правильністю виконання вправ .
Збільшувати амплітуду виконання вправи.

Основна частина (25 хв)
Робота по станціях
-         Підтягування  на високій перекладині (хлопчики), вис на зігнутих руках.Підтягування  на низькій перекладині у висі лежачи(дівчатка), вис на зігнутих руках.
-         Прес (хл.) – 20р., (д) – 15р.
-         Акробатика: місток, стійка на лопатках
-         Нахил тулуба з положення сидячи  (гнучкість)
-         Обертання обруча
-         Стрибки через скакалку
-         Стрибок у довжину з місця

4 хв.





4 хв.
4 хв.

4 хв.

4 хв.
4 хв.
4 хв.
Груповий метод організації діяльності. Зміна місць діяльності за командами.
Заключна частина (5 хв.)
Рухлива гра «Світлофор»
Ведучий із 3 кружечками розташовується посередині зали. Колір кружечків відповідає кольорам світлофора. Учні шикуються в коло­ну по одному і в повільному темпі біжать майданчиком. Якщо вчитель демонструє жовтий світлофор, то учні переходять на ходьбу. Якщо зелений — продовжують бігати, якщо червоний — зу­пиняються. Зупинятися необхідно стрибком так, щоб не штовхнути товариша попереду («не скоїти аварії»). Якщо хтось із гравців під час гри діє неуважно, то стає замикаючим.
Шикування в одну шеренгу.

Вимірювання ЧСС.

Підбиття підсумків.


Організоване залишення місця занять.
3хв.













30 с.
30 с.

30 с.


30 с.
Ігровий метод організації діяльності учнів.











За зростом біля лінії.
У нормі ЧСС складає д о 100 уд./хв..
Оцінити діяльність учнів. Відзначити найкращих.
У колоні по одному.

Немає коментарів:

Дописати коментар