Тема.
Школа культури рухів із елементами
гімнастики.
Завдання.
1) Повторити стройові вправи (повороти), перешикування;
2) Повторити
акробатичні вправи «місток» з положення лежачи, стійка на лопатках;
3) Розвивати силу, гнучкість
тулуба, витривалість
4) Сприяти
вихованню свідомого ставлення до занять фізичною культурою.
Місце проведення:
спортивний зал.
Інвентар:
гімнастичні мати, скакалки, свисток, обручі, метр.
Зміст уроку
|
Дозу-вання
|
Організаційно-методичні вказівки
|
Підготовча
частина (15 хв.)
|
||
Шикування, привітання.
Повідомлення завдань уроку. Інструктаж з техніки
безпеки.
Вимірювання ЧСС.
Організуючі вправи:
- повороти на місці;
- перешикування з однієї шеренги у дві й навпаки.
Різновиди ходьби.
-
Звичайним;
-
На носках;
-
На п’ятках;
-
На зовнішній
стороні стопи;
-
На внутрішній;
-
Присядя.
Різновиди бігу.
-
Біг із-за
хльостом;
-
Підстрибом;
-
Приставним.
Вправи для заспокоєння дихання.
Перешикування
Комплекс ЗРВ
|
1хв.
1хв.
2 хв.
1 хв.
2 хв.
30 с.
30 с.
|
Звернути увагу на форму одягу та взуття.
Мобілізувати на виконання завдань в основній частині
уроку.
У нормі ЧСС складає 70-80 уд/хв..
Фронтальний метод організації діяльності.
Зберігати поставу. Звернути увагу на чіткість і
узгодженість виконання.
По залу в колоні по одному, дистанція 2 кроки.
Зберігати стрій, не обганяти одне одного.
У три (дві) колони послідовними поворотами на ліво.
Стежити за правильністю виконання вправ .
Збільшувати амплітуду виконання вправи.
|
Основна частина
(25 хв)
|
||
Робота по станціях
-
Підтягування на високій перекладині (хлопчики), вис на
зігнутих руках.Підтягування на низькій
перекладині у висі лежачи(дівчатка), вис на зігнутих руках.
-
Прес (хл.) –
20р., (д) – 15р.
-
Акробатика:
місток, стійка на лопатках
-
Нахил тулуба з
положення сидячи (гнучкість)
-
Обертання обруча
-
Стрибки через
скакалку
-
Стрибок у довжину
з місця
|
4 хв.
4 хв.
4 хв.
4 хв.
4 хв.
4 хв.
4 хв.
|
Груповий метод організації діяльності. Зміна місць
діяльності за командами.
|
Заключна частина
(5 хв.)
|
||
Рухлива гра «Світлофор»
Ведучий із 3 кружечками
розташовується посередині зали. Колір кружечків відповідає кольорам
світлофора. Учні шикуються в колону по одному і в повільному темпі біжать
майданчиком. Якщо вчитель демонструє жовтий світлофор, то учні переходять на
ходьбу. Якщо зелений — продовжують бігати, якщо червоний — зупиняються.
Зупинятися необхідно стрибком так, щоб не штовхнути товариша попереду («не
скоїти аварії»). Якщо хтось із гравців під час гри діє неуважно, то стає
замикаючим.
Шикування в одну шеренгу.
Вимірювання ЧСС.
Підбиття підсумків.
Організоване залишення місця занять.
|
3хв.
30 с.
30 с.
30 с.
30 с.
|
Ігровий метод організації діяльності учнів.
За зростом біля лінії.
У нормі ЧСС складає д о 100 уд./хв..
Оцінити діяльність учнів. Відзначити найкращих.
У колоні по одному.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар